Serwis

Jeżeli twój produkt uległ usterce czy uszkodzeniu możesz wysłać go do nas do naprawy.

Serwisujemy wszystkie produkty naszych marek w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Jedną z niewątpliwych zalet produktów, których dystrybucję prowadzimy, jest łatwa dostępność części zamiennych, które w znacznej większości posiadamy w naszym magazynie. Posiadamy też odpowiednio wykwalifikowany personel do przeprowadzania napraw, dzięki czemu naprawy odbywają się głównie u nas, sporadycznie zaś i w skrajnych przypadkach – w serwisie producenta.

Przed wysyłką warto skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, żeby uzgodnić szczegóły naprawy i wysyłki.

Wysyłając produkt należy:

  • Bardzo dokładnie zapakować go (najlepiej w oryginalne opakowanie + dodatkową ochronę), w szczególności należy zwrócić uwagę na pakowanie lamp błyskowych.
  • Wewnątrz opakowania należy umieścić jak najbardziej szczegółowy opis usterki. Do opisu należy dołączyć informacje:
    • dane kontaktowe, nr telefonu
    • dane do faktury (jeżeli naprawa jest pogwarancyjna i potrzebna jest faktura VAT)
    • dane do wysyłki, jeżeli ma być pod inny adres niż rachunek
  • WAŻNE – jeżeli produkt jest jeszcze na gwarancji, to naprawa gwarancyjna może być zrealizowana na podstawie dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)

Czas realizacji naprawy zależy od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych. Jeżeli jest to w naszej mocy – postaramy się jak najszybciej dokonać naprawy.

Paczkę z produktem należy kierować na adres:

FOTO 7 s.c.
ul. Dworcowa 62
44-100 Gliwice
z dopiskiem „SERWIS”.