FAQ

FAQ

czyli odpowiedzi na często zadawane pytania.

Lokalizacja

Jak dojechać do Foto7?
W czasach pogłębiającej się cyfryzacji standardem jest tworzenie wizytówki na mapach dostępnych on-line. Dbamy o to, żeby nasza umieszczona była precyzyjnie, dzięki czemu bardzo dokładnie wskazuje lokalizację naszej siedziby.
Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości, budynek, w którym mieści się Foto7 znajduje się na rogu skrzyżowania ulic Daszyńskiego i Jondy w Gliwicach. Jest to budynek w dwóch odcieniach szarości – jasna góra i ciemniejszy dół. Przed budynkiem, od strony ul. Daszyńskiego znajduje się parking z wjazdem od ul. Jondy, dostępny dla osób odwiedzających nas. Od strony ul. Daszyńskiego znajduje się także wejście do siedziby Foto7 oraz czarne logo firmy.

Serwis

Czy Foto7 naprawia aparaty fotograficzne?
Foto7 jest dystrybutorem na polski rynek sprzętu wielu wiodących producentów akcesoriów fotograficznych. W ramach dystrybucji prowadzony jest także serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W naszej ofercie, z pominięciem aparatów wielkiego i średniego formatu firm Cambo i Linhof, nie posiadamy aparatów. W związku z tym nie zajmujemy się ich naprawą.
Ile trwa naprawa sprzętu w Foto7?
Dokładamy wszelkich starań, żeby naprawy wykonywane przez nasz serwis były wykonane możliwie najszybciej, najczęściej w przeciągu paru dni. Czas jednak może się przedłużyć, w zależności od rodzaju usterki i dostępności części zamiennych. W takich sytuacjach kontaktujemy się indywidualnie, w celu poinformowania i ustalenia szczegółów.
Naszym priorytetem jest poprawnie funkcjonujący sprzęt oraz zadowolenie klientów.

Ile kosztuje naprawa sprzętu w Foto7?
Każdego klienta i każdą sprawę staramy się traktować indywidualnie. Wiele zależy od rodzaju usterki i wymaganych części zamiennych. Z tego względu nie posiadamy cennika usług, a koszty napraw często sprowadzają się jedynie do kosztów użytych części. W szczególnych przypadkach zdarza się jednak wycenić nasze usługi serwisowe, o czym zawsze informujemy klienta.