Zdjęcie wykonane podczas naprawy głowicy Manfrotto
Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny produktów z naszej dystrybucji.

Naprawy wykonujemy zgodnie ze standardami producenta, w siedzibie firmy FOTO7 w Gliwicach, w najkrótszym możliwym czasie. Wyjątkowo, jeśli to konieczne, za zgodą klienta przesyłamy sprzęt do serwisu producenta. Dysponujemy bazą serwisową, fachową kadrą oraz dużym zasobem oryginalnych części zamiennych.

Naprawy gwarancyjne

Jeśli naprawa ma być wykonana w ramach gwarancji, należy dostarczyć kopię dokumentu zakupu i ew. potwierdzenie rejestracji produktu przedłużającej okres trwania gwarancji.

Serwis pogwarancyjny

Świadczymy również odpłatne usługi serwisowe sprzętu, na który gwarancja już wygasła.
W ramach tego serwisu diagnozujemy i usuwamy usterki, również powstałe w okresie trwania gwarancji jednak z winy użytkownika, lub wynikające z nieprawidłowego użytkowania sprzętu.

Czas realizacji naprawy zależy od rodzaju usterki oraz dostępności koniecznych do naprawy części zamiennych. Napraw dokonujemy bez zbędnej zwłoki.

Bezterminowo udzielamy bezpłatnego wsparcia i porad technicznych.

ZGŁOŚ SERWIS
Zdjęcie wykonane podczas naprawy głowicy video Manfrotto 504HD
Wysyłanie sprzętu do naprawy

Przed wysłaniem sprzętu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, w celu uzgodnienia warunków i szczegółów naprawy.
Dla wygody i ułatwienia kontaktu, zachęcamy do wejścia na stronę serwisu: serwis.foto7.pl, gdzie można dokonać zgłoszenia naprawy.
Każde zgłoszenie będzie miało unikalny numer, który umożliwi śledzenie statusu naprawy i weryfikację danych.

Wysyłka sprzętu
Sprzęt (bez zbędnych akcesoriów) należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć na czas transportu.

Jeżeli utworzono zgłoszenie przez panel serwis.foto7.pl, do przesyłki wystarczy dołączyć:
• numer zgłoszenia naprawy

W przypadku braku zgłoszenia, prosimy o dołączenie do paczki:
• dokładny opis usterki
• dane kontaktowe: nr telefonu i adres zwrotny, na który ma być odesłany sprzęt
• prowadzących działalność prosimy o dane potrzebne do wystawienia faktury VAT (dla napraw odpłatnych)

Sprzęt po naprawie wysyłamy kurierem, lub, jeśli gabaryty na to pozwalają, również do paczkomatu.
Przy wysyłce do paczkomatu konieczny jest nr telefonu odbiorcy, adres mailowy oraz kod paczkomatu.

Bezpośredni kontakt do serwisu:
Tel. 603 938 477
mail: serwis@foto7.pl
Strona serwisu: serwis.foto7.pl

Sprzęt do naprawy wysyłać na adres:
FOTO7 s.c.
ul. Daszyńskiego 148
44-100 Gliwice
z dopiskiem SERWIS